PR: Lad os skære ind til Chase

Hvis din nøgle-det er nøglen-uden for publikum ikke udviser form for adfærd, der fører til resultater som disse, skal du tage et nærmere kig på dine pr-indsats.
Resultater som friske forslag til strategiske alliancer og joint ventures; stigende medlemskab programmer, gæsterne begynder at foretage gentagne Køb oprettelse bounces i show room besøg; udsigterne begyndt at gøre forretninger med dig; samfundsledere begynder at søge dig ud; nye tilgange af kapital givere og angive kilder, ikke at nævne politikere og lovgivere visning dig som et centralt medlem af erhvervslivet, non-profit eller association Fællesskaber.
Er du enig i at du har brug for opførsel ændre blandt dine vigtigste uden for publikum, der fører direkte til dine ledelsesmæssige mål? Og at du derefter nødt til at overtale de vigtigste eksterne aktører med de største indvirkning på organisationen til din måde at tænke, og hjælpe med at flytte dem til at træffe foranstaltninger, der tillader din afdeling, afdeling eller datterselskabet til at lykkes?
Med andre ord, skal du muligvis pr aktivitet, der kan levere resultater langt ud over reklame taktik. Og en public relations forudsætning som denne kan man vise måde: folk handle på deres egen opfattelse af fakta før dem, der fører til forudsigelige adfærd som noget kan ske. Når vi opretter, ændrer eller forstærke denne udtalelse ved at nå, at overtale og flytter til ønsket-handling netop de mennesker hvis opførsel påvirker organisationen mest, pr mission er fuldført.
Men hvordan skal du, som leder, placere din pr at gøre dette? Først, havde du bedst være sikker på, at hvert medlem af din PR hold er enig i, at det er vældigt vigtigt at vide, hvordan din eksterne målgrupper opfatter dine aktiviteter, produkter eller tjenester. Bo på det, indtil du er sikker på, de virkelig acceptere den realitet, at opfattelser næsten altid føre til adfærd, der kan skade din operation.
Så er det tid at begynde at arbejde PR blueprint af overvågning og indsamling opfattelser gennem spørgende medlemmer af dine vigtigste uden for publikum. Stille spørgsmål som disse: hvor meget ved du om vores organisation? Har du haft forudgående kontakt med os og var du tilfreds med udveksling? Hvor meget ved du om vores tjenester eller produkter og medarbejdere? Har du oplevet problemer med vores folk eller procedurer?
Her er nogle gode lykke! Din PR folk er allerede indenfor den opfattelse og adfærd, så de kan være af reel brug for denne udtalelse, overvågning af projektet. Ja, professionel undersøgelse virksomheder kan blive bragt at håndtere udtalelse overvågning akkord, men der kan koste dig en masse penge. Så uanset om det er dine medarbejdere eller en undersøgelse firma, der spørger spørgsmål, dit mål er det samme: identificere usandheder, falske antagelser, grundløse rygter, unøjagtigheder og misforståelser.
Spørgsmålet er nu er dette: hvilken af de ovenstående afvigelser er alvorlige nok, at det bliver dit korrigerende pr mål? Afklare misforståelse? Spike rygtet? Rette den falske antagelse? Lave disse unøjagtigheder? Eller endnu en offensiv opfattelse, der kan føre til negative resultater?
Du kan forsikre du vil nå dit pr mål ved at vælge den rigtige strategi fra de tre valgmuligheder til rådighed for dig. Kort sagt, ændre eksisterende perception, skabe opfattelse hvor der kan være ingen, eller styrke den. Men sørg for din nye strategi naturligt komplimenter din nye pr mål.
Bare hvad vil dit budskab fremhæve, når du behandler dit centrale interessenter publikum til at hjælpe med at overtale dem til din tankegang?
Thats hvorfor du skal vælge din bedste forfatter at udarbejde meddelelsen, fordi han/hun skal sætte sammen nogle meget specielle, korrigerende sprog. Overbevisende og troværdige ord, der er ikke alene overbevisende, men klar og saglig, så de kan skifte opfattelse/mening mod dit synspunkt og føre til adfærd du har i tankerne.
Heldigt for os alle, det næste skridt er let. Vælge kommunikation taktik til at bære din besked til din målgruppe opmærksomhed. Gør sikker på, at den taktik, du vælger har en rekord for at nå folk som dit publikum, du kan vælge fra snesevis, der er tilgængelige. Fra taler, facilitet ture, e-mails og brochurer til forbrugeren briefinger, interviews med medier, nyhedsbreve, personlige møder og mange andre.
Det er nyttigt at huske, hvordan man kommunikerer ofte påvirker troværdighed i meddelelsen, så du måtte ønske at levere det i små getogethers som møder og præsentationer og ikke gennem en højere profil media meddelelse.
Folk vil snart være på udkig efter tegn på fremskridt. Og det vil føre til en anden opfattelse overvågning session med medlemmer af din eksterne målgruppe. Ansættelse af mange af de samme spørgsmål bruges i den første benchmark session, vil du nu se nøje for tegn at den fejlende opfattelse ændres i din retning. Skal programmet begynder at langsomt, kan du altid fremskynde spørgsmål ved at sætte mere kommunikation taktik samt øge deres frekvenser.
Ja, dette er chase vi skære til – en aggressiv blueprint, der efterlader dig lille valg, men at handle hurtigt og effektivt med disse opfattelser ved at gøre hvad der er nødvendigt at nå og flytte dine vigtigste eksterne interessenter til handling. På måde kan oprette du adfærdsændring skal du fører direkte til dine ledelsesmæssige mål.
udgangen
Du er velkommen til at offentliggøre denne artikel og ressource box i din ezine, nyhedsbrev, offline offentliggørelse eller hjemmeside. En kopi vil blive værdsat på mailto:bobkelly@TNI.net. Ordoptælling er 985 herunder retningslinjer og ressource boks.
Robert A. Kelly © 2004.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *