Økonomisk frihed – hvad er det egentlig?

Er din virksomhed arbejde, virkelig arbejde? Hvis ikke afhente en blyant og skrive hurtigt hvorfor ikke. Det bør tage dig cirka 30 sekunder på de fleste. Gå på skrive det.
Dem af jer, der har arbejdet med mig kender svaret… gå kigge i spejlet. Svaret ligger der. Det er dårlige nyheder. Her er den gode nyhed. Gå kigge i spejlet svaret ligger der.
Du er både problemet og løsningen… godt fordi kan du ikke ændre nogen, men du.
I næste har par afsnit jeg har tænkt mig at give dig mine tanker på hvorfor jeg tror de fleste mennesker svært ved at få deres virksomheder fra jorden. Eller at være mere til punktet… Hvorfor er det så svært at finde og starte rekrutter.
Hvor mange gange har du hørt “Financial Freedom” når du spørger nogen, hvad de vil have ud af deres hjem virksomhed?
Hvad betyder det egentlig? Jeg kender “stock” svaret “så penge er ikke en overvejelse mere.” Men er det virkelig hvad vi leder efter?
Jeg tror, folk er på udkig efter en meget dybere end penge frihed. Det er en frihed til at leve i harmoni med hvem de virkelig er.
Jeg har tænkt mig at omskrive noget Timothy Gallwey sagde i sin bog “Inner Game Of arbejde.” Vi virkelig ønsker ikke at være fri for vores ansvar, men snarere vi ønsker at være, hvem vi virkelig er som vi udføre disse opgaver.
Det er Gallweys forudsætning, at vi får problemer når vi begynder at arbejde eller leve vores liv i overensstemmelse med ydre pres. Pludselig vi danse til en andens dans i stedet for vores egen. Vi befinder os arbejder for belønninger, som en anden mener, er vigtige, ikke, hvad vi virkelig mener er vigtigt. Lyder dette som et job? Spille politik og ofte er noget ikke vi virkelig. Vi bliver bare ikke helt autentisk.
Personligt mener jeg, det er en stor grund folk kommer ind i et netværk marketing forretning. De er trætte af at være som deres job kræver dem til at være. Bemærk venligst, at jeg sagde hvem deres job kræver, at de er ikke, hvad de skal gøre. Det handler ikke om arbejdet.
Desværre tror jeg, dette er en stor grund folk ikke bo i deres networking forretning. De forlade og gå væk, fordi i vores iver for at skabe overlapning vi skubbe overensstemmelse snarere end kreativitet og sjovt. Dobbeltarbejde er kommet til at betyde “være ligesom mig, eller ligesom min upline.” Som deres job kommer din ny rekrut ikke til at være som de er i deres nye virksomhed enten.
Jeg tror ikke, vi skal gøre, hvis du vil oprette dobbeltarbejde. Jeg tror, at hvis vi ønsker virkelige dobbeltarbejde i vores virksomheder vi har brug for folk til at tappe (måske for første gang) hvem de virkelig er og hvad de virkelig ønsker fra deres forretning. Tænke over dette, hvis du får for at være præcis, hvem du er, og din tjene penge også er du gonna holde gør det?
Så er det til os at gå langs de værktøjer, vi har i vores business toolkits til at hjælpe dem med at opbygge denne virksomhed inden for deres personlige integritet. Det er de værktøjer, der skal duplikeres. Vi ikke kloning af mennesker. Som sponsorer er vi her for at lette mennesker udvikle.
Nu før nogen af jer begynde at hoppe fra væggene, er jeg ikke fortaler for kaos, eller tilskynde folk til at være hobbyist snarere end business bygherrer eller at du skal være en babysitter eller en terapeut. Jeg tror vores job som sponsorer er ikke at fortælle folk, hvordan til at drive deres forretning, men snarere vi give dem redskaber og hjælpe dem med at udvikle de færdigheder, de har brug for til at drive deres forretning. Og deri ligger gnide. Ofte har vi ikke færdigheder, os selv.
Lad os tale om hvordan man passerer langs business-værktøjer. I en enkel, organiseret systematisk ikke rodet måde. Lad mig give dig et eksempel.
Tror du den nye person i din virksomhed gerne vil have et godt år? Hvordan ville du gå om at vise dem hvordan man gør det?
Jeg vil opfordre dig før du læser på at tage en pen og skrive ned hvordan du vil have dem tænke over dette? Gå på gøre det nu. Det kan være netop det ah ha øjeblik du har ventet.
Hvis du har skrevet et par ting spørg dig selv, hvis de falder i hvad jeg anser for de grundlæggende byggesten i business. Det vil sige, indtil vi kan bryde noget ned til en trinvis proces har vi virkelig ikke styr på det. Jeg vil som sædvanlig ikke bare give dig svaret på dette, men snarere beder dig om at gå igennem denne proces med mig.
Dette er, hvad jeg ville skrive på spørgsmålet, jeg spurgte dig ovenfor, “Hvis målet er at have et godt år hvad har vi brug for først?”
Et godt seks måneder…
Hvad tager det for at have en god seks måneder?
En god fjerdedel…
Og for at sætte en god fjerdedel under dit bælte, du har brug for en god måned.
Hvad tager en god måned? Simpelt en god uge.
Og hvis denne bang op uge skal du blot en god dag. Hvad tager det at falde ind i sengen om natten og være tilfreds med den dag du har haft… du har brug for et par rigtig gode timer.
Coaching tip: Jeg kunne sikkert have bare sprang til “har en god time”, men det skulle have så meget indtryk? Typisk ved at tage en person gennem en trinvis proces, indtil du når den nederste linje kan du tilmelde dem i hvad du laver. Når vi er indskrevet bliver det vores idé?
Dine værktøjer hjælpe organisationen opbygge deres forretning i et systematisk trinvis metode? Når du sponsor nogen du give dem rigtig god business-værktøjer, der satte dem i penge at gøre aktivitet i de første par timer ved roret i deres virksomhed?
Her er nogle grundlæggende sponsor ansvarsområder, som jeg mener er nødvendige for at lancere en ny rekrut.
-Noget, der bringer hjem til dem, at de er administrerende direktør i egen virksomhed-det er ikke et spil eller en hobby
-De har brug at vide, hvornår de vil arbejde og ikke virker. Reelle timer ligesom enhver virksomhed – (deres valg ikke jeres).
-De har brug at vide præcis hvilken aktivitet det tager for at tjene penge versus admin aktivitet.
-De har brug at vide, hvornår de gør penge at gøre aktivitet
-De har brug at vide, hvornår de gør admin aktivitet
-De har brug for en business vision – hvor vil de være i seks måneder, et år og fem år nede ad vejen
-De har brug for en personlig vision – hvad kan de lære om sig selv og hvordan man gøre hver aktivitet de gøre i deres business sjov, sjov, sjov…
Og her er deal. Tage en coaching tilgang til at gøre dette til at ske. Du ikke bare hånd nogen en “getting started hæfte” og forventer, at de vil tage den hjem og gøre det arbejde. Tage en side ud af McDonalds og sætte din nye rekrut gennem dit netværk Universitet. Tænke tilbage på, når du var i skole. Du var ikke afleveret en bog og testet på det i slutningen af semestret. Du blev lært, coachet og kommunikerede med materialet. Hvorfor? Fordi det er, hvordan vi lærer. Du ikke lige give nogen anvisninger og fortælle dem hvad de skal gøre.
Jeg er i dit ansigt her lidt fordi jeg ser det hele dagen. Mennesker fortælle andre hvad de skal gøre og derefter spekulerer på, hvorfor folk ikke gør det! Det er simpelt:
Da du var to år gammel du ikke kunne lide at vide hvad man skal gøre (hvad er en to år gammel yndlings ord?) og mest sandsynlige, du stadig ikke… heller ikke nogen anden. Og især af en person, der sandsynligvis ikke er at gøre alle tingene de er fortaler for! Beklager om dette, men det er virkelig vigtigt at være ærlig over for os her.
Så hvis skoen passer bære den. Hvis ikke nyde din virksomhed… Det bør blomstrer.
Men hvis det ikke er, det er derfor vi har designet den får din år i Gear program. Hvis du ønsker en trinvis proces kan du gøre din egen der vil:
-Tillade dig at være, hvem du ønsker at være i virksomheden hele tiden
-Coache dig så du kan coache dit team til at blive alle de kan være
Så få din bageste i programmet får din år i Gear. Det er stedet at starte. Det er ikke alle svarene, men det vil bringe op spørgsmål, du har aldrig tænkt på og hjælpe dig med at designe din egen forretning i sådan en måde at begynde at leve dit liv lige nu på dine betingelser. Da og kun da kan du tiltrække andre, der ønsker at gøre det samme og coache dem for at gøre dette.
Jeg har sagt før, du vil være sikker, men du vil ikke være i bs. Er du klar til at gøre 2006 din bedste år endnu? Jeg er om bord for det, er du?
© 2006 jillian Middleton alle rettigheder forbeholdes.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *